دو نفر از طراحان ارشد کار بر روی نقشه های گوگل نقشه راه 2013 کنفرانسی در سان فرانسیسکو در روز سه شنبه گفت که نقشه ها فقط یک "بوم برای آن چیزهایی که ما درباره جهان می دانیم،" و جستجو و غول وب محتوا در تلاش است تا ساخت به همان اندازه دانش را به نقشه های خود را به عنوان امکان پذیر است. و بافت تر از آن است در مورد شما، بیشتر مفید می توان آن را - به زودی، به گفته آنها، هر نقشه را برای یک فرد خاص و یک مکان خاص سفارشی.

یونس جونز، یک طراح تجربه کاربر در گوگل، گفت: بسیاری از دهه گذشته شده است در صرف به سادگی دیجیتالی همه از نقشه های کاغذی موجود و اطلاعات به طوری که می توان آنها را به راحتی بر روی وب و در دستگاه های تلفن همراه قابل دسترسی است. اما در حال حاضر که این پایه ایجاد شده است، او گفت، طراحان نقشه می توانید بیشتر و بیشتر با جزئیات که customizes تجربه بر اساس مکان و سیگنال های دیگر در مورد یک کاربر اضافه کنید.

یک نقشه بسیار خاص که هیچ کس تا به حال دیده خواهد شد و دوباره نمی تواند به دلیل آن را فقط برای ایجاد شد - " هنگامی که ما ترکیب محل با داده های دیگر ما ، ما در واقع می تواند یک نقشه جدید برای هر هدف و یا هر محل ساخت این یک هدف . "
به یک مثال، جونز گفت که هنگامی که کاربران زوم کردن بر روی نقشه، برچسب برای مکان و کسب و کار برخورد می کنند ، و این سرویس باید تصمیم بگیرید که کدام برای برجسته در نظر زوم کردن - پس از گوگل استفاده می شود که فقط یک انتخاب در مورد را که کسب و کار و یا از ویژگی های مهم تر بود. اما با توجه به مکان کاربر است یا چک به و یا جستجو برای ، گوگل می تواند برچسب های تغییر یا دوباره رتبه به طوری که کاربران به آنهایی که جذاب تر یا مهم است که آنها را ببینید.

برنهارد Seefeld ، مدیر محصول برای نقشه های گوگل، گفت که در برخی موارد ، گوگل ممکن است به اندازه کافی در مورد شما می دانید که آن را حتی نیاز به شما یک نقشه نشان می دهد - ممکن است می دانم که شما در فرودگاه می باشد ، و پس از آن می تواند نشان دهد زمان پرواز شما را بدون حتی شما نیاز به جستجو. او گفت ، مکان خود را در واقع می شود ، تقریبا مانند یک پرس و جو جستجو . او گفت که یک سرویس در مورد شما می داند "A نقشه فقط یکی از راه های تفسیر داده است " .

 

آموزش mms موبایل ویندوز

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 14 بهمن 1392برچسب:, | 18:16 | نویسنده : مهدی |
مترجم سایت